*Moonbaer*
kiwifarms.net
- Dołączono
- 4 Cze 2026
Geil. Ändlich en schwiitzer Thread. Züri is verschisäne Gas. Hailigi Scheissä wiä ich das Loch hasse
Ostatnio edytowane:
Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć, jak zainstalować naszą witrynę jako aplikację internetową na ekranie głównym.
Uwaga: Ta funkcja może być niedostępna w niektórych przeglądarkach.
Hey, also Züri het scho sini sehr schöne ecke. Isch nöd numme schlimmGeil. Ändlich en schwiitzer Thread. Züri is verschisäne Gas. Hailigi Scheissä wiä ich das Loch hasse
Ja ah die Eckene ah dä Grenzä zu dä zivilisierte Welt (Zentralschwiiz)Hey, also Züri het scho sini sehr schöne ecke. Isch nöd numme schlimm![]()
Hey, also Züri het scho sini sehr schöne ecke. Isch nöd numme schlimm![]()
Rot Grüen's Migrantä & Schwuchtle Zoo miteme Hueresohn verwaltig & Sozial syschtem. Ich verpisse mich da baldJa ah die Eckene ah dä Grenzä zu dä zivilisierte Welt (Zentralschwiiz)
Wo willsch denn ane? Jedi Stadt isch so mittlerwiile. Züri isch extrem was das aagaht aber bis zumene gwüsse grad hesch das überall. Du müesstisch irgendwo is letschte Loch mit 50 Iiwohner zieh, und ich weiss nöd ob du das willsch.Rot Grüen's Migrantä & Schwuchtle Zoo miteme Hueresohn verwaltig & Sozial syschtem. Ich verpisse mich da bald
Es gaht mer ums Soziale. Finde da i Züri niemert user Beschränkti, Yugos, Wäde Hällser wo komischer wis nie Ziit händ wägem "Schaffe", lel & Fraue entweder mit Kanacke Yugo Maku Up oder Links Fütz. Entweder ich gah is Aargau oder Graubünde & angaschiere mich dänn i de Gmeind.Wo willsch denn ane? Jedi Stadt isch so mittlerwiile. Züri isch extrem was das aagaht aber bis zumene gwüsse grad hesch das überall. Du müesstisch irgendwo is letschte Loch mit 50 Iiwohner zieh, und ich weiss nöd ob du das willsch.