💬 Off-Topic 🇨🇭 Offizielle Schwiizer Thread

  • 🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Ja, dass stimmt scho bin aber bereiter ihne z hälfe als anderne. Ich hoffe eifach das de chrieg bald fertig isch und sie zrug hei chönd.
Ja das gsehn ich scho au eso - Jedoch hets ja bemüehige siitens Ukrainer gä dass Sie schneller de Status B chönd becho - Das het s Zürcher Obergricht letschti abgschosse.

Siit d Ukrainer das probiert hend bini sehr viel skeptischer worde, so zum Thema wieder zrug ga.
 
Ja das gsehn ich scho au eso - Jedoch hets ja bemüehige siitens Ukrainer gä dass Sie schneller de Status B chönd becho - Das het s Zürcher Obergricht letschti abgschosse.

Siit d Ukrainer das probiert hend bini sehr viel skeptischer worde, so zum Thema wieder zrug ga.
Ah, das hanni nöd mitübercho. Nei, ich finde scho das sie zrug müend, wenn de chrieg verbi isch. Ich han bis jetzt kei problem mit ihne kha und die wenige interaktione sind positiv gsi, aber ea aind zu villi. Da sie eus ja nöd so unähnlich sind und Christe sind hetti es chliners problem das mer dene wo dütsch bis zumene gwüsse niveau chönd und / oder die Familie wo ihri chind da i de schwiiz praktisch uufwachset phaltet. Vorrusgsetzt sie schaffet natürlich.
Aber das sie so en versuech undernoh hend hinderlaht scho e chli en schlächge nahgschmack.
 
>machsch es schwiizerfädli
>gummihäls schiisse sech diräkt i

Äuä!


Spoiler alert: Kene vo dene geit wider hei lol. Dunkuziffermässig simer o scho nöcher a dene 10 Mio. aus die wei zuegä.
Ich han letschti irgwndwo inere 20minuten Kommentarspalte (die bescht Quelle jemals hell) en zimli interessante Kommentar gläse:

Mir hend jede Tag touriste da, tuusigi devo.
Mir hend Grenzgänger des Todes.
Mir hend süschtigi Firmene (LKW usw) wo da durebretteret.
Mir hend Sans-Papiers
Und und und.

Also ich behaupte mir sind Täglich bi wiitus meh als 10 Mio. Lüüt ide Schwiiz. Das schlaht sich au massiv im Verkehr wieder.
 
Ist das noch Deutsch oder kann das weg?
Gut zu wissen, dass der Mist geschrieben genauso krebserregend aussieht wie es klingt.
Faden unnütz, jeder Schweizer ist ne Lachkuh sobald er den Mund aufmacht.
Liebi. Du muesch dini Stell kenne. Bisch du es wütends französisch redends Lolcow? Dütschredendi lenked d'Schwiiz wie es Lehen, drum wottisch villicht
 
Siit d Ukrainer das probiert hend bini sehr viel skeptischer worde, so zum Thema wieder zrug ga.
Isch bi au skeptisch will viel Ukrainer gar nöd us de östliche Gebiet chömed. Bi dene us Kiew zum Bispiel hani s Gfühl das es ihne meh um dr Wirtschaft gaht als um d Sicherheit. Generell hani mit richtige europäische iwanderer aber weniger es problem als mit dene us d muslimische Länder. Das wird keis guets Ändi neh wenn letschteri in europäische Städt bald d Mehrheit sind.
 
Ostatnio edytowane:
Das wird keis guets Ändi neh wenn letschteri in europäische Städt bald d Mehrheit sind.
Da mues me warte bis d Boomer umklappe das me chli politische Wille cha refokussiere uf öppis angers aus "gib mer meh AHV, Jüngelchen" und "Ui das Neuland Internetz, mues me absichere mit de superdupergeile E-ID. Em NDB schiebe mer ono grad me Macht i Arsch, so lässig".

Bis denn isch d Neueuropäerbiomasse aber o scho nöch am kritische. So brillianti Idee wie s Ständemehr abschaffe für zersch dies u das, när füre räscht isch denn vilech o scho düreboxet.
De wird's de interessant.
 
Da mues me warte bis d Boomer umklappe das me chli politische Wille cha refokussiere uf öppis angers aus "gib mer meh AHV, Jüngelchen" und "Ui das Neuland Internetz, mues me absichere mit de superdupergeile E-ID. Em NDB schiebe mer ono grad me Macht i Arsch, so lässig".

Bis denn isch d Neueuropäerbiomasse aber o scho nöch am kritische. So brillianti Idee wie s Ständemehr abschaffe für zersch dies u das, när füre räscht isch denn vilech o scho düreboxet.
De wird's de interessant.
Ich weiss nöd. Vill jungi sind ja scho eher links. Glaube aber scho au, dass sich einiges ändere wird wänd boomer wäg sind. I de schwiiz villicht no e chli weniger als in andere länder wäge eusem politische system.
 
Isch bi au skeptisch will viel Ukrainer gar nöd us de östliche Gebiet chömed. Bi dene us Kiew zum Bispiel hani s Gfühl das es ihne meh um dr Wirtschaft gaht als um d Sicherheit. Generell hani mit richtige europäische iwanderer aber weniger es problem als mit dene us d muslimische Länder. Das wird keis guets Ändi neh wenn letschteri in europäische Städt bald d Mehrheit sind.
Sit dä Abschaffig vo dä Patrizierfamilie gahts mit em Land bergab. Vom Dreckspöbel erwart eh scho lang nüt me. Es git ih de Schwiiz au null Opposition geg d'Regierig.
 
Da wär übrigens no de Banner falls öppert de Thread au no sponsore will.


1000010446.png
 
Wstecz
Top Na dole