TR Erdem Alsırt / Turkish Brony Gamer / Turkish Chris-Chan

  • 🇵🇦 Nuestro primer dominio localizado está en español en kiwifarms.pa. Our first localized domain is on Spanish on kiwifarms.pa.
  • Want to keep track of this thread?
    Accounts can bookmark posts, watch threads for updates, and jump back to where you stopped reading.
    Create account
Bakın meni araştıracaksanız size bir tavsiye vereyim
Geç onları. Malum siz bronyler drama altından kalkamıyorsunuz. Mesela "At Sidiği 31" adlı biri hayli hayli bu ismi alıp bu meralarda at koşturabilir koşabilir.
Bir foto veya hesaplarına falan bir şey at kısa bir süreliğine madem öyle her şeyim meydanda delikanlıyım diye geziniyorsan.
Bizden çekiniyorsan Talk to Staff'e kısa bir açıklama yapıp kendini tikli yapabilirsin. Bir şeyini paylaşmazlar.
 
Geç onları. Malum siz bronyler drama altından kalkamıyorsunuz. Mesela "At Sidiği 31" adlı biri hayli hayli bu ismi alıp bu meralarda at koşturabilir koşabilir.
Bir foto veya hesaplarına falan bir şey at kısa bir süreliğine madem öyle her şeyim meydanda delikanlıyım diye geziniyorsan.
Bizden çekiniyorsan Talk to Staff'e kısa bir açıklama yapıp kendini tikli yapabilirsin. Bir şeyini paylaşmazlar.
Dilediginizi paylaşın beyler, bedavadan biyografi bedavadan reklam menin için, Bu arada Spawn pp iyiymiş HBO türkçe dublajını bulursan buraya atarsan sevinirim. Delikanlılık kisvesiyle de gaza getirmeye çalışmayın nereden nasıl araştıracagınıza kadar söyledim yardımcı olabilecegim başka konular varsa da belirtin
 
Delikanlılık kisvesiyle de gaza getirmeye çalışmayın nereden nasıl araştıracagınıza kadar söyledim
Bu sitede neleri gördük biz. Erdem bile buraya gelip Yunan ırkçısı taklidi yapmaya çalıştı. Sert çocuk numarası yeni değil. Ayağıma taş değmesin diyorsan bırak bu lafları. Ufak bir şey şurada istediğim.

yardımcı olabilecegim başka konular varsa da belirtin
At tezeğinden daha geberik bir konuyu hortlatma amacın ne? Güya topluluğuna daha kötü dikkat çekmemeye çalıştığını iddaa ediyorsun.
 
Bu sitede neleri gördük biz. Erdem bile buraya gelip Yunan ırkçısı taklidi yapmaya çalıştı. Sert çocuk numarası yeni değil. Ayağıma taş değmesin diyorsan bırak bu lafları. Ufak bir şey şurada istediğim.


At tezeğinden daha geberik bir konuyu hortlatma amacın ne? Güya topluluğuna daha kötü dikkat çekmemeye çalıştığını iddaa ediyorsun.
Tread'ın 249. sayfasında men ve diger bronylerden açıklama gelmesini istedigini gördüm hesap açtım açıklama yaptım. Bir baktım hedef tahtasına oturtulmuşum, Erdem gibi yalvarıp yakarmamı mı bekliyordun araştırma yapacaksanız yapın diyorum Erdem gibi korkmam gibi gerekiyordu başkan, Tehdit hususuna gelince de Erdem denen şahıs bana, sevgilime yıllarca bulaştı, tehdit ettim. Men ne bileyim sizlerin Erdem sevdalısı oldugunu, MLP toplulukları adına Erdem ile alakamız yoktur zamanında bu adamdan çok çektik ona da çektirdik defteri kapadık demeye gelmiştim, kimseye numara çektigim de yok, devletten korkmamışım yıllarca sırf MLP seviyorum diye meninle ugraşanlardan korkmamışım, Erdem denen insan artıgı hakkında bizim tarafımızda neler yaşandı anlatayım dedim mesele bu yani adım soyadım saklı bir sır degil ulaşmak isteyenler ulaşsın zamanında Erdem'e diş geçirdim şuan hala Erdem magduru olan erkek veya kadın varsa MLP sevsin sevmesin meselesi neyse çözeriz demeye, sonuçta men anonim degilim ve Erdem'le reelde buluşmuş birisi olarak gerekirse yine gider yine meseleleri çözerim menin gibi sevgilim gibi daha fazla Erdem magduru oluşmasın diye yazdım men yazacaklarımı, ha siz bunla eglenmek istiyorsanız eglenelim başkan nema problema yani
 
Çünkü bizim :chicken: şu alttaki görselde açıklanan durumu kısır döngü şeklinde yaşıyor. Hemen bir şeye gaza geliyor ama ne devamlılık ne bir tutarlılık var. Konfor alanından çıkamayan bir ezik ve kesinlikle korktuğu bir şeyler olduğu açık :)

Wyświetl załącznik 7994567

Videodan da belli olduğu üzere Ayransevenpony arkadaşın söylemek isteyip söylemeye çekindiği birçok şey olduğu ortada.

Özellikle Ayranseverpony olmak üzere diğer brony ve pegasister arkadaşları da tirada bekliyoruz. Eminim bizimkinin daha neleri vardır gizli saklı...
Şu mesaj üzerine gelip yazdım yani
 
Yardımcı olabilecegim başka konular varsa da belirtin
Antoloji sitesindeki çocuklukta annenin açtıgı ve senin actıgın hesabı belki sonradan silersin diye kaydetmiştim. Sen bahsini geçirince sormak istiyorum 21 yaşında sevgiyi bulamamış (eline kız eli değmemiş) bir üstünlük kompleksi olan birisin çünkü dedigine göre seni kimse anlamıyor yetenekli olduğundan bahsedip “anam anam canım anam” şiiri yazıyorsun (Aslında birine çok benziyorsun ya)
Erdem müzik konusunda yetenekli oldugunu söylüyor açıkçası bir tık yetenekli de fakat sen de o yetenek edebiyat konusunda da yok o yüzden seni Erdemden farklı şey ne? Eryamanda seni arasak muhtemelen kimse tanımacak o sözde mahlasın olan Eryamanlı desek de kimse tanımıcak. sevgilim dedigin kız da pony Pp li aslında 43 yaşında olan bir adam. Sırf uni mezunu olayım diye yazdığın bölümü (Düzce radyo ve sinema) sanki bundan memnunmuş taklidi yapmak için kendine fotoğrafçılık kimliği edinmişsin, klasik brony'sin. muhtemelen ilk postunu atarken de oha ne havalı biri diyecegimizi düşündün. Kimse senle uğraşmıcak çünkü Erdemden bile daha aşşagı birisin, gülmek yerine acıyoruz sana. Tebrik etmek de isterim fazla meşgul ettin tahtayı. Şimdi Erdem gibi olma yapman gerekeni yap hesabını sil ve git.
 
Antoloji sitesindeki çocuklukta annenin açtıgı ve senin actıgın hesabı belki sonradan silersin diye kaydetmiştim. Sen bahsini geçirince sormak istiyorum 21 yaşında sevgiyi bulamamış (eline kız eli değmemiş) bir üstünlük kompleksi olan birisin çünkü dedigine göre seni kimse anlamıyor yetenekli olduğundan bahsedip “anam anam canım anam” şiiri yazıyorsun (Aslında birine çok benziyorsun ya)
Erdem müzik konusunda yetenekli oldugunu söylüyor açıkçası bir tık yetenekli de fakat sen de o yetenek edebiyat konusunda da yok o yüzden seni Erdemden farklı şey ne? Eryamanda seni arasak muhtemelen kimse tanımacak o sözde mahlasın olan Eryamanlı desek de kimse tanımıcak. sevgilim dedigin kız da pony Pp li aslında 43 yaşında olan bir adam. Sırf uni mezunu olayım diye yazdığın bölümü (Düzce radyo ve sinema) sanki bundan memnunmuş taklidi yapmak için kendine fotoğrafçılık kimliği edinmişsin, klasik brony'sin. muhtemelen ilk postunu atarken de oha ne havalı biri diyecegimizi düşündün. Kimse senle uğraşmıcak çünkü Erdemden bile daha aşşagı birisin, gülmek yerine acıyoruz sana. Tebrik etmek de isterim fazla meşgul ettin tahtayı. Şimdi Erdem gibi olma yapman gerekeni yap hesabını sil ve git.
Çocukken anneme yazdıgım şiirle mi meni untandırmaya çalışıyorsun, Ne amk 2 tane anonim meni havalı bulsun mu istiyorum sanıyorsun, yukarıda dedigim gibi açıklama istendi yaptım, sana sormak lazım asıl harika bir sosyal mühendis oldugunu mu sanıyorsun ki menden laf almaya çalışıyorsun, he he hakkımda tonla şey biliyorsun madem hadi gel hayatımı mahvet edebilirsen, hayatım tıkırında her işim yolunda, bozmak istiyorsan gel boz nasıl olsa anonimsin kafan rahat, men anonim degilim ama Erdem gibi de korkmuyorum, ne yapacaksın daha dogru düzgün araştıramamışsın 43 yaşında adammış, he amk, sevgilim menle buluşurken de çükünü kesip yüzünü kız yüzü yapıp gençleşiyor ha? Olm sen kafayı sıyırmışsın, araştırma yapacaksan daha derin araştırma yap gel hayatımı mahvet edebiliyorsan, sanki çok umrumda ya
 
Hadi onaylayacak bir şey atmadın ama canın sağolsun. Yem veya değil yazıyorum.

diger bronylerden açıklama gelmesini istedigini gördüm
Harbi kim dediyse oltaya düşürmüşler seni. Erdem'in, hatta MLP'nin varlığını bile unuttu burada millet neredeyse. Yaptığın tek şey bu boş raconlarla sönmüş alevi körüklemek.
Men ne bileyim sizlerin Erdem sevdalısı oldugunu
Herkes adına konuşamam ama bu site genelde gazetenin magazin köşesi gibi kullanılır. Ne kadar drama o kadar tiraj. Böyle göğsünü gere gere gelirsen olabileceğin en büyük şey kendi manşetine sahip olmak.
Erdem denen şahıs bana, sevgilime yıllarca bulaştı, tehdit ettim.
Kötü hissetmiş olmanı anlıyorum ama başka yasal yolları kalmadı mı da bu kadar çoluğun çocuğun dolandığı bir topluluğu temsil ettiğini iddia ederken kamu içinde böyle hareketler yapıyorsun? Bu kadar kasılmanı anlamıyorum. Bu tavırlar seni sert falan göstermiyor. Yaptığın "Polis beni evimden alsın!" diye pankart açmak dışında bir şey değil.
Devletten korkmamışım yıllarca sırf MLP seviyorum diye meninle ugraşanlardan korkmamışım
Oğlum devlet çıkıp vuracak mı RTÜK'ten geçip yayınlanmış bir çizgi filmi izleyip konuştuğun için? Başka bir şeyler mi saklıyorsun da bu kadar kendini savunmaya geçtin?
 
Hadi onaylayacak bir şey atmadın ama canın sağolsun. Yem veya değil yazıyorum.


Harbi kim dediyse oltaya düşürmüşler seni. Erdem'in, hatta MLP'nin varlığını bile unuttu burada millet neredeyse. Yaptığın tek şey bu boş raconlarla sönmüş alevi körüklemek.

Herkes adına konuşamam ama bu site genelde gazetenin magazin köşesi gibi kullanılır. Ne kadar drama o kadar tiraj. Böyle göğsünü gere gere gelirsen olabileceğin en büyük şey kendi manşetine sahip olmak.

Kötü hissetmiş olmanı anlıyorum ama başka yasal yolları kalmadı mı da bu kadar çoluğun çocuğun dolandığı bir topluluğu temsil ettiğini iddia ederken kamu içinde böyle hareketler yapıyorsun? Bu kadar kasılmanı anlamıyorum. Bu tavırlar seni sert falan göstermiyor. Yaptığın "Polis beni evimden alsın!" diye pankart açmak dışında bir şey değil.

Oğlum devlet çıkıp vuracak mı RTÜK'ten geçip yayınlanmış bir çizgi filmi izleyip konuştuğun için? Başka bir şeyler mi saklıyorsun da bu kadar kendini savunmaya geçtin?
Desene oltaya düşmüşüz, Ne bileyim Erdem denen şahsın yaşıyor olabilme ihtimali bile meni dellendirmeye yetiyor, öyle bir adam düşünün ki siz onu adam edip yola getirmeye çalışmış olun o ise sevgilinize göz koysun, siz onu defalarca adam etmeye çalışırken sizin için saydırıp sövsün, sonra gidin bir iş dönüşü Erdem'e benzeyen bir adam görün ve dellenin en son bir yazı görün kendinizi açıklamaya çalışın Erdem'i tehdit edin ve işin sonunda Erdem düşmanı sandıgınız adamlar sizi hedef alsın, sence nasıl tepki vermeliydim ?
 
Şu mesaj üzerine gelip yazdım yani
Senden laf almaya çalışan yok çünkü universitede zorunlu İngilizce sınavında yaptıgın 38 D 2 Y'a kadar her şey ortada. hayatını neden mahvedelim ki? Zaten mahvolmuş. Fethiye Film festivalinde kimsenin takmadıgı bir film, Başarısız müzik klipleri... eline kamera alıp medya prodüksiyon ajansı kurcam diyip o ajansa pony ismi vermen falan istesem de daha fazla mahvedemem. Kimse senden özel olarak nefret etmiyor fakat sana silahın markasını öğretirim gibi aslında oldugun romantik kişilikten uzak bir cümle kurup kabadayılık taslarsan bu sinir bozucu olur. Ha internet zaten bu degil mi? diyorsan. anonimsen evet.
 
Ostatnio edytowane:
Senden laf almaya çalışan yok çünkü universitede zorunlu İngilizce sınavında yaptıgın 38 D 2 Y'a kadar her şey ortada. hayatını neden mahvedelim ki? Zaten mahvolmuş. Fethiye Film festivalinde kimsenin takmadıgı bir film, Başarısız müzik klipleri eline kamera alıp medya prodüksiyon ajansı kurcam diyip o ajansa pony ismi vermen falan istesem de daha fazla mahvedemem.
Bu kadarcık mı bilgi bulabildin? Ponilerle ne sorunun var bilmiyorum bana laf atarak mı kendini tatmin edeceksin ya da poni seven insanların gey falan oldugunu mu düşüneceksin? ne yaparsan yap siz koca bir toplulugu Erdem üzerinden tasvir ediyorsunuz ve bu meni tiksindiriyor, anonim kimligin altında rahatça söyle ne diyeyim, men yazılması gerekeni yazdım sen ise bir Erdem aşıgı gibi davrandın, men iltifat falan beklemiyorum kendi bildiklerimden bir kuple anlattım sen ise nedendir bilinmez hadi Erdem'e ulaşamıyoruz kendimize yeni hedef seçelim sonuçta poni seviyor Erdem gibidir iki höt yaparız korkuturuz diye düşünmüş olacaksın ama men korkmuyorum korkmadıgımı bil ister evime yemek yollat ister ugraş dur, hayatıma renk katmaktan öteye gitmez emin ol
 
Erdem düşmanı sandıgınız adamlar sizi hedef alsın, sence nasıl tepki vermeliydim ?
Hiçbir şey yazmayarak.
Burada dost veya düşman yok. Başlığı biraz okuyabilirdin. 300 küsur sayfayı okumanı beklemiyorum ama o hiddetlendiğin gönderi dışında biraz bakınmış olsan anlardın. Bu adamın yaptıkları bütün komedi dizilerine fark atar. Dizimiz sezon arasındaydı. Sen geçen sezon tek bir sahneden ibarettin ama yeni sezona isteyerek tam karakter olarak katıldın şimdi ne güzel.

ne yaparsan yap siz koca bir toplulugu Erdem üzerinden tasvir ediyorsunuz ve bu meni tiksindiriyor
Şu an yaptığın Erdem'in yaptığı pek çok şeyden daha beter. Böyle saldırgan tavırlar seni ve topluluğunu güçlü değil tam tersine daha itici ve kırılgan gösteriyor.

poni seven insanların gey falan oldugunu mu düşüneceksin?
Valla bunu burada şimdi sen dedin, başkası değil.

Kötü hissetmiş olmanı anlıyorum ama başka yasal yolları kalmadı mı da bu kadar çoluğun çocuğun dolandığı bir topluluğu temsil ettiğini iddia ederken kamu içinde böyle hareketler yapıyorsun? Bu kadar kasılmanı anlamıyorum. Bu tavırlar seni sert falan göstermiyor. Yaptığın "Polis beni evimden alsın!" diye pankart açmak dışında bir şey değil.
Oğlum devlet çıkıp vuracak mı RTÜK'ten geçip yayınlanmış bir çizgi filmi izleyip konuştuğun için? Başka bir şeyler mi saklıyorsun da bu kadar kendini savunmaya geçtin?
Şunlara neden cevap vermedin? Neler saklıyorsunuz başka? Yoksa hayata mı genel bir isyanın var?
 
Hiçbir şey yazmayarak.
Burada dost veya düşman yok. Başlığı biraz okuyabilirdin. 300 küsur sayfayı okumanı beklemiyorum ama o hiddetlendiğin gönderi dışında biraz bakınmış olsan anlardın. Bu adamın yaptıkları bütün komedi dizilerine fark atar. Dizimiz sezon arasındaydı. Sen geçen sezon tek bir sahneden ibarettin ama yeni sezona isteyerek tam karakter olarak katıldın şimdi ne güzel.


Şu an yaptığın Erdem'in yaptığı pek çok şeyden daha beter. Böyle saldırgan tavırlar seni ve topluluğunu güçlü değil tam tersine daha itici ve kırılgan gösteriyor.


Valla bunu burada şimdi sen dedin, başkası değil.


Şunlara neden cevap vermedin? Neler saklıyorsunuz başka? Yoksa hayata mı genel bir isyanın var?
Sakladıgım bir şey yok, tamam sen haklısın burada konuşmak yalnızca topluluk adına sıkıntı çıkarıyor men susayım
 
Bu kadarcık mı bilgi bulabildin? Ponilerle ne sorunun var bilmiyorum bana laf atarak mı kendini tatmin edeceksin ya da poni seven insanların gey falan oldugunu mu düşüneceksin? ne yaparsan yap siz koca bir toplulugu Erdem üzerinden tasvir ediyorsunuz ve bu meni tiksindiriyor, anonim kimligin altında rahatça söyle ne diyeyim, men yazılması gerekeni yazdım sen ise bir Erdem aşıgı gibi davrandın, men iltifat falan beklemiyorum kendi bildiklerimden bir kuple anlattım sen ise nedendir bilinmez hadi Erdem'e ulaşamıyoruz kendimize yeni hedef seçelim sonuçta poni seviyor Erdem gibidir iki höt yaparız korkuturuz diye düşünmüş olacaksın ama men korkmuyorum korkmadıgımı bil ister evime yemek yollat ister ugraş dur, hayatıma renk katmaktan öteye gitmez emin ol
Sürekli bana şunları yap derken bir ilgi üstüne çekme çaban var gibi mazo olabilir misin? Katıldıgın etkinlikler, gerçek hayatta tanıştıgın insanlar, özgeçmişin, cart curt kısacası bir anonimin ihtiyacı olan tüm bilgilerin zaten internette var (gerçi sen tüm hayatına bu kadarcık mı diyerek bir nevi kendi hayatını küçümsüyorsun ama) erdem bile bulurdu öyle diyim. Way canına korkmuyorsun ERDEM'den üstünsün waowwww üstün başarı belgeni Emrah hocan verir belki. Erdemsiz kalmanın beni sana ittiği doğru çünkü sen de onun yansımasını gördüm ama yineliyorum sadece yansımasını. Yazdıklarından mütevellit böyle bir tepki beklememişsin “Erdem aşıgı gibi davrandın” yazmışsın. İnsan bir şeyin kıymetini kaybedince anlar doğrudur fakat erdemi övdügüm herhangi bir yazım yok. Ayrıca Silahla tehtid edilip korkuturması benim zararıma sonuçta inegime silah dogrutursan korkup süt vermez.
 
Sakladıgım bir şey yok
Öyle mi?
Peki o kişi kim?

1777818707946.png

1777819344509.png
Erdem olduğunu düşünmüyorum. O zamanlar topluluk ile bildiğimiz kadarıyla ilgilenmiyordu, Sosyal medyadan falan da çekilmemişti, Buradaki şifreli konuşmalar da bana Erdem hakkında bir şey çağrıştırmıyor. Buraya arşivlenmiş videonda üstü kapalı içinizden attığınız başka birinin bahsi geçmişti. Büyük ihtimal o. Sırf topluluğunuzun adı çıkmasın diye Erdem gibi adamları saman altından mı yürütüyorsunuz? Gürleseydin ya ona da buradaki gibi. Her şeyin açık değil miydi senin? Başka bir hikayesi varsa eğer ama dinlemek isterim.

yalnızca topluluk adına sıkıntı çıkarıyor men susayım
İzini çoktan bıraktın merak etme.
 
Öyle mi?
Peki o kişi kim?

Wyświetl załącznik 8950458
Wyświetl załącznik 8950485
Erdem olduğunu düşünmüyorum. O zamanlar topluluk ile bildiğimiz kadarıyla ilgilenmiyordu, Sosyal medyadan falan da çekilmemişti, Buradaki şifreli konuşmalar da bana Erdem hakkında bir şey çağrıştırmıyor. Buraya arşivlenmiş videonda üstü kapalı içinizden attığınız başka birinin bahsi geçmişti. Büyük ihtimal o. Sırf topluluğunuzun adı çıkmasın diye Erdem gibi adamları saman altından mı yürütüyorsunuz? Gürleseydin ya ona da buradaki gibi. Her şeyin açık değil miydi senin? Başka bir hikayesi varsa eğer ama dinlemek isterim.


İzini çoktan bıraktın merak etme.
Birader bir sus diyon bir konuş diyon, peki anlatayım o kişi MLP topluluklarında sıkıntı yaratan birisiydi, yaptıklarını burada anlatırsam Erdem'in dişi versiyonunu bulduk dersiniz ki kendisi de eski bir Erdem kurbanı hatta Erdem bu hanım ablanın kurbanı ki bu hanım abla yüzünden MLP sevenler Erdem'e zamanında savaş açtı yani mesele bu
 
Bu kadarcık mı bilgi bulabildin? Ponilerle ne sorunun var bilmiyorum bana laf atarak mı kendini tatmin edeceksin ya da poni seven insanların gey falan oldugunu mu düşüneceksin? ne yaparsan yap siz koca bir toplulugu Erdem üzerinden tasvir ediyorsunuz ve bu meni tiksindiriyor, anonim kimligin altında rahatça söyle ne diyeyim, men yazılması gerekeni yazdım sen ise bir Erdem aşıgı gibi davrandın, men iltifat falan beklemiyorum kendi bildiklerimden bir kuple anlattım sen ise nedendir bilinmez hadi Erdem'e ulaşamıyoruz kendimize yeni hedef seçelim sonuçta poni seviyor Erdem gibidir iki höt yaparız korkuturuz diye düşünmüş olacaksın ama men korkmuyorum korkmadıgımı bil ister evime yemek yollat ister ugraş dur, hayatıma renk katmaktan öteye gitmez emin ol
lan katırcı it. sen erdeme kurban ol senden kat kat iyi halde erdem. gerçekten diyorum bak. erdem bile anladı sizin camianın altinsanlardan oluştuğunu sen hala burda bir şeyler geveliyorsun. yaşından başından utan yavşak.
Sakladıgım bir şey yok, tamam sen haklısın burada konuşmak yalnızca topluluk adına sıkıntı çıkarıyor men susayım
hala topluluk diyor ya. kimin sikinde lan senin çoluk çocuk çizgi filmi topluluğun? içimden küfür etmek bile gelmiyor ne iğrenç bir şeysin sen öyle amk.
 
lan katırcı it. sen erdeme kurban ol senden kat kat iyi halde erdem. gerçekten diyorum bak. erdem bile anladı sizin camianın altinsanlardan oluştuğunu sen hala burda bir şeyler geveliyorsun. yaşından başından utan yavşak.

hala topluluk diyor ya. kimin sikinde lan senin çoluk çocuk çizgi filmi topluluğun? içimden küfür etmek bile gelmiyor ne iğrenç bir şeysin sen öyle amk.
Sen neye coşuyon
 
Sürekli bana şunları yap derken bir ilgi üstüne çekme çaban var gibi mazo olabilir misin? Katıldıgın etkinlikler, gerçek hayatta tanıştıgın insanlar, özgeçmişin, cart curt kısacası bir anonimin ihtiyacı olan tüm bilgilerin zaten internette var (gerçi sen tüm hayatına bu kadarcık mı diyerek bir nevi kendi hayatını küçümsüyorsun ama) erdem bile bulurdu öyle diyim. Way canına korkmuyorsun ERDEM'den üstünsün waowwww üstün başarı belgeni Emrah hocan verir belki. Erdemsiz kalmanın beni sana ittiği doğru çünkü sen de onun yansımasını gördüm ama yineliyorum sadece yansımasını. Yazdıklarından mütevellit böyle bir tepki beklememişsin “Erdem aşıgı gibi davrandın” yazmışsın. İnsan bir şeyin kıymetini kaybedince anlar doğrudur fakat erdemi övdügüm herhangi bir yazım yok. Ayrıca Silahla tehtid edilip korkuturması benim zararıma sonuçta inegime silah dogrutursan korkup süt vermez.
Senin inegi çaldılar başkan
 
Wstecz
Top Na dole