Mantis Toboggan M.D.
kiwifarms.net
- Dołączono
- 23 Paź 2024
Μην ανησυχείς, το πας πολύ καλά. Τα ελληνικά είναι μια δύσκολη γλώσσα, αν θες βοήθεια με ο,τιδήποτε γραμματικό/ελληνικό στείλε μου μήνυμα.Δεν πειράζει, μπορώ να περιμένω μέχρι να είστε έτοιμοι για το νήμα για Nicktron και Hayate. Θέλω να μάθω περισσότερα και γι' αυτούς. Μερικές φορές κάνω γραμματικά λάθη όπως αυτό επειδή είμαι λίγο εκτός πρακτικής και επίσης δεν γνωρίζω ορισμένες λέξεις αργκό όπως λέξεις στο διαδίκτυο. Ελπίζω να συνεχίσω να βελτιώνομαι.
Θα ήθελα επίσης να επιστήσω την προσοχή της ομάδας στον Red Dragon, έναν καθυστερημένο στο hayate army. Ειλικρινά χρειάζεται κάποιος να κάτσει να δει ο,τι έχουν κάνει αυτοί οι καθυστερημένοι, όσοι τους έβλεπαν τους έβλεπαν ειρωνικά
. Όμως δεν προσφέρω ούτε εγώ κάτι σχετικό στο νήμα, οπότε δεν μπορώ να πω ότι είμαι καλύτερος.